1Anne_ Mom9272 😍😍 rabbim hayırlı bi evlat eylesin sizlere cnm güzel kalbinle büyüt melisacimi 😀❣ çocuğu kendine benzetme anası gibi huysuz olmasin😝
Evita selcanozturk ameliyatta korkacak hiçbişey yok. Benim canım tatlıdır,ben bile atlattıysam herkes atlatır 😅
Evita Mom9272 evet kullanıyorum 🥺 bu arada direkt konuya girmişim, bebişine sağlıklı mutlu bir hayat dilerim. Allah analı babalı büyütsün.🙏
Evita Mom9272 benim bildiğim iyi bişey kanama. Ne kadar olmalı miktarını bilmiyorum ama. Doktor rahmin kasıldıkça kanamayı atıyor rahimden ve rahmin eski haline geri toplanıyor dedi.
Minik_avakado1 Mom9272 eminim öyledir bu güzelliklerle anlaşılmaz herhalde 😍 bende cumartesi öğrenicem doğumun ne zaman olacağını 38.haftaya girdim çünkü bugün ve spinal sezeryan olacak bi miktar korku var tabi acı yaşayacak mıyım diye sonrası 🤗
Mom9272 Minik_avakado1 bol bol yürüyüş yap canım doğum sonrası ne kadar yürürsen o kadar az acı oluyor
Kuralbebek Rabbim anali babali buyutsun ins hayirli ewlat olmayi nasip etsin rabbim bahtini kaderini guzel yazsin ins.bende 13 haftaligim biran once gunlerim gecsin saglicakla kavusayim istiyorum sabirsizlaniyorum sanki gunler hic gecmiyo gibi 😊😊😊
ecrinefsaerva Mom9272 hayırlı olsun canım 😊 Sağlıcakla büyüsün prenses. Allahım analı babalı büyütsün inşallah canım 😊 🍀 🤗🤗
SK-Annesi Mom9272 olay yeri 😅😅 maşallah cnm. Sağlıklı musmutlu günleriniz olsun inşallah 💐 prenses kaç kilo kaç cm doğdu? Sen kaç kilo aldın hamilelik boyunca, sezeryandan sonra kaç kilon kaldı 😊💕
Mom9272 SK-Annesi ben toplam 12 kılo aldım canim kızımda tam 3kılo doğdu 48 cm doğdu doğumdan sonra tartılmadım ama vermişimdir aç gezıyorum🤣
Suleyigit Mom9272 Ohhh anasını satiyim doğurdun kurtuldun😁 biz nezaman doğurcaz acaba bizde yazicakmiyiz doğum hikayelerimizi 39+5 olduk ne gelen var ne giden bugün kontrole gittik 41e kadar beklicez dedi doktor 😩 sağlıkla büyüt bebeğini kuzummmm ❤