Mom9272 Minik_avakado1 bol bol yürüyüş yap canım doğum sonrası ne kadar yürürsen o kadar az acı oluyor
Minik_avakado1 Mom9272 teşekkür ederim canım 😘 sanada geçmiş olsun tekrardan kusmaların falan ahh 🤦🏻♀️
Mom9272 Melodixxx daha tam açılamadım narkoz etkisini atamadım 🤣 ay kesik karınla kustum öyle kaldım sandım🥺
Melodixxx Mom9272 kız narkoz etkisi değildir o gebeliğin etkisi geçmemiştr daha😂 9 ay kusunca tabi şimdi normle dönmeye zorlanıyor🤣
Melodixxx Nrykml benmde hamilelikle beraber hapşırmalarm başlamıştı hergn 3 4 kere hapşırıyrm 31. Haftaya geldm korkma hapşırınca sorun olmuyr ama kendini tutma gelnce sal gitsn
Melodixxx Mom9272 şaka. Bir yana da o narkozunda etkisi kötü inşallah en kısa sürede toparlrsnda ağız tadın yerine gelr doğurdunda rahata eremedn çekecek çilen varmış 🙈
Betusskruu Mom9272 merhaba öncelikle rabbim analı babalı büyütsün 🙏 benim daha yeni 18 hftalık ama bende spinal istiyorum. Eğer İstanbul’da iseniz hastane ve doktorunuzu öğrenebilir miyim memnun muydunuz
Hulya_ Mom9272 Anne olunca anlamak❤️ Sağlıkla mutlulukla büyütün hayırlı evlat olsun inşallah miniğiniz 🌸
Esesim Mom9272 Hayırlı bir evlat olsun inşallah sağlıkla büyütün 🙏🥰 Kaçıncı haftanızda doğurmuş oldunuz ?
Mom9272 Betusskruu merhaba canim kocaelidenim ama sezeryandan korkulacak hiçbir şey yok çabuk iyileşiliyor