Mom9272 selcanozturk çekişme derken canım öyle acı şeklinde değilde bişeyler olduğunu hissedıyosun sadece nasıl anlatim bilemedim😅
selcanozturk Mom9272 Habibe bilim o çekişmeden etkilenmiyormusunki 😊 benimde az kaldı ondan soruyorum merak ediyorum zormu diye
Evita Mom9272 ben ayağımı yere bastığımda yeri hissetmiyordum, o kadar ödemim vardı 🥺 karnımsa hala 5 aylık hamile gibi, çok yavaş iniyor. Kanama çok oldu mu? Kanama ile ilgiliymiş, bende çok yavaş ve az geliyor.
Evita Mom9272 benim bildiğim iyi bişey kanama. Ne kadar olmalı miktarını bilmiyorum ama. Doktor rahmin kasıldıkça kanamayı atıyor rahimden ve rahmin eski haline geri toplanıyor dedi.
Evita selcanozturk dokunduğunu hissediyorsun ama acı falan yok canım. Korkmuyorsun o yüzden, tenine dokunduklarını farkediyorsun sadece. Korkacak bişey yok.
selcanozturk Evita ayy inşallah ya benimde az kaldı boyle düsünmektense bi an önce zaman gelsin çabucak geçsin anlamadan ilk bide bilmediğim için tedirginim
a_gzde Mom9272 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canım ♥️ Çok güzel bir hikaye olmuş. Doğum yaklaştıkça daha da etkileniyorum doğum hikayelerinden🦋 Hayırlı mutlu bir ömrü olsun Melisa bebeğin ♥️
Evita Mom9272 evet kullanıyorum 🥺 bu arada direkt konuya girmişim, bebişine sağlıklı mutlu bir hayat dilerim. Allah analı babalı büyütsün.🙏
Wonderanne Mom9272 Allah bağışlasın hayırlı uğurlu güzel uzun bir ömrü olsun hayırlı bir evlat olsun InsaAllah 🌸🤗🤲🏻
Eceunverkanra Mom9272 Olay yeri diyen dillerini ya 😂 Gozun aydin canım darisi basimiza olsun insallah, Rabbim mutlulugunuzu daim kılsın 💜 Happykidste bekle bizi 🤪 ( beni daha cok beklersin ama olsun😀)
Evita selcanozturk ameliyatta korkacak hiçbişey yok. Benim canım tatlıdır,ben bile atlattıysam herkes atlatır 😅
Emk5341 Mom9272 Allah analı babalı büyütsün inşallah. Rabbim bu güzel duyguyu isteyen herkese yaşatsın 💞