Mom9272 Gulsahim ahh kuzucum çok sağol darısı başına inşallah çok az kalmış seninde beklıyorum hep beraber happkidse geçeriz 😍
nazeninhanim Mom9272 seni seviyoruz:) çok mutlu oldum hep iyi ve sağlıklı olun darısı başımıza :)🥰🧚🏻♀️
Deletedmom399 Mom9272 yaaa ne güzel bir hikaye olmuş ne güzel anne olmuşsun 🌸 Bizlerde sağlıkla kavuşalım inşallah evlatlarımızla 🤲🏻 Minis kızının hep güzel günlerini gör bir ömür ayrılmayın inşallah canim 💓
Burcu_1 Mom9272 Allah’ım sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin inşallah birde sorum olacak doğumdan önce virüs testi yapıldı mı size
selcanozturk Mom9272 Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏 çekişmeleri hissettim derken nasıl birsey korktunuz mu o ara birde neden bayıldınız ?
Mom9272 selcanozturk çekişme derken canım öyle acı şeklinde değilde bişeyler olduğunu hissedıyosun sadece nasıl anlatim bilemedim😅
Evita selcanozturk dokunduğunu hissediyorsun ama acı falan yok canım. Korkmuyorsun o yüzden, tenine dokunduklarını farkediyorsun sadece. Korkacak bişey yok.
Busra221 Mom9272 kacıncı haftada sezeryana girmiş oldunuz. Birde sancınız varken normal doğum neden olmadı acaba
Minik_avakado1 Mom9272 bu ne güzel bi hikayedir böyle. Sağ salim kavuşmuşsun minnoya bi ömür sağlıklı huzurlu mutlu günleriniz geçsin 🦋 Allah size bağışlasın bi ömür gözün aydın 😍 acıda olsa kötü de olsan kucağına alınca hepsi geçiyordur ne güzel. Darısı da bize inşallah dualarına bizi de ekler misin güzel anne 🙏🏼
Mom9272 Minik_avakado1 yaa çok teşekkür ederim kuzum inan ne zaman 10 gün oldu dıyorum hiç birşey anlaşılmıyor rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin sanada 😍
eymenMomy_ Mom9272 işte beklediğim hikaye geldi sonundaa♥️kuzumm Rabbim analı babalı büyütsün hiçbirzaman evladından ayırmasın seni inşALLAH,sağlıcakla büyüsün meleğin💜
Minik_avakado1 Mom9272 eminim öyledir bu güzelliklerle anlaşılmaz herhalde 😍 bende cumartesi öğrenicem doğumun ne zaman olacağını 38.haftaya girdim çünkü bugün ve spinal sezeryan olacak bi miktar korku var tabi acı yaşayacak mıyım diye sonrası 🤗
Evita Mom9272 sezaryenden sonra herkes üşüdüğünden ve titrediğinden bahsediyor, ben nedense tam tersi yandım, hararet basmıştı. 3 hafta oluyor ödemlerim yeni iniyor, ödem oldu mu?