S-r-p biz de 16+4 olduk. Bizimkininde dayısı askerde hayırlısıyla haftaya gelecek. Oradayken öğrendi gebeliğimi çok istiyordu dayı olmayı. Biz de ilk bebek geliyor hayırlısıyla sağlıkla gelir inş. 28 Aralık gözüküyor doğum babamın 29 Aralık doğum günü ama belki ocakta gelir ☺️ erkek olacağını öğrendik ☺️