Matmazelilii Uzm-Nurse Benim de kızım olacak 18+4 ama doktorum ilk gebelikte 20. Haftadan sonra hissetmeye başlarsın demişti. Zaten kızım biraz yavaş ultrasonda bile doktor çok uğraştı ama bi bacağını zor kımıldattı rahatına düşkün 🤣 yeter ki sağlıklı olsunlar hayırlısıyla kucağımıza alalım ❤️
Plump27 Dndulgr hissediyorum gibi oluyorum elimi koyuyorum hemen kesiliyor. Elimin sıcaklığına mı duruyor yoksa bebek hareketi değil mi çözemedim. Belki hissettirecek güçte değildir henüz bilemedim. Ama hareketlenme var gibi de geliyor. Boş mideye kusma geliyor diye ona bağlıyorum.
Smgyy Kizlar rabbim hepimizi saglikli sihaatli evlatlarini kucagina almayi nasip etsin. Ben 19+5 kizlar bisi sorucam ara sira seyirmeler oluyor boyle pit diye biseyler hissediyorum hareket mi bunlar yada hareketler nasil olur
Kalayciseymaa Smgyy evet canım hareket ilk hareketler öyle oluyo güçlendikçe bebişler tekmeler de hissediyor 😊
S-r-p Plump27 ayy bizim de öyle ilk torun bizim tarafın dayısı şimdiden bayılıyor zaten Aralık sonu doğum onun tezkeresi de Aralık sonu Allahım sağ salim kavuşmayı nasip etsin hepimize inşallah 🥰 dayısı rüyamda gördüm erkek diyor ama bakalım yarın öğreneceğiz 🤗
Hilalyusuf Bizde 15+4 olduk ☺ hareketleri hissedebiliyorum çok şükür böyle pıt pıt gibi 😂😂😂 aralık sonu bende 27 aralık anası gibi oğlak burcu inşallah inatçı olmaz 😂😂😂
Kalayciseymaa Ya89- böyle erkenden öğrenenlere hep Bi imreniyorum kızımda da 16dan önce öğrenemedim şimdi ki gebeliğimde de😂
Ya89- Ya89- hep derlerki göstermeyen kızdır ama benimki bacakları kapalı oldugu halde %90 kız dedi kimsede inanmıyor 😊ayrıntılı utrasyonu bekliyorum bakalım
UmaysMom Kalayciseymaa 16+2yiz bugün. Aralığın son annelerinden olacağım sanırım 30 aralık görünüyor tahmini doğum tarihi 🙈 cinsiyetini geçen hafta öğrendik kızım olacak 💕 ama hareket hissetmiyorum hiç ben 😔 ilk gebeliğim olduğu için doktorum daha 1 ay hissetmeyebilirsin bile demişti son kontrolde 🙄 zaten 2 kilo aldım ama 5 kilo almış gibi göbeğim var ama göbek mi bebek mi anlamıyorum modunda geziyorum ortalıkta 🙈😅
Kalayciseymaa UmaysMom aynen bende tatlım 16+2 yiz 1 buçuk kilo aldım sadece çok mu bilemedim ama göbeğim daha büyük🙄 ilk gebeliğimde bende geç hissetmiştim canım
Kalayciseymaa UmaysMom günü gününe aynıyız kuzum🤗🤗 ama benim sezaryen olacağı için muhtemelen aralığın ortası olur diye düşünüyorum daha bir buçuk kilo aldım ama benimde göbüş fazla büyük görünüyo sanki 🙄
UmaysMom Kalayciseymaa çok merak ediyorum ama beklemem lazın daha napalım 🤗 cinsiyetini öğrenmek için de böyle heycanla beklemiştik 🙈
Kalayciseymaa HamzaMoms benimde 16 haftalık aynen dediğin gibi oluyo canım sadece az önce kasığıma doğru pıt pıt teper gibi oldu 😊elimi değdiğim an durdu