__birafitap__ Kalayciseymaa en sevdiğim başlık 😍😍😍 17+3 olduk oglusumuz olacak inşallah 😍 hareketleri bir gün hissediyorsam 3 4 gün hissetmiyorum ama olsun sağlıklı olsun yeter💕🙈
Kalayciseymaa __birafitap__ yaaa maşallah🤗 bizde aynı bir gün hissedersem diğer gün yok bizde cinsiyeti öğrenmek için sabırsızlanıyoruz
Caglanuroney Kalayciseymaa 17 haftalık olduk oğlumla 🥰 ama daha hareket hissetmiyorum aslında ultrasonla bakarken sürekli hareket ediyo ama ilk olduğu için hissedemedim demek ki 🤭
merdepltkylp 18+6 yım bende. 12 Aralık doğum tarihi verdi doktorumuz. Küçük hareketlerde hissediyorum gibi ama bebek hareketimi yoksa başka bişey mi henüz anlayamadım🤗🤗💙💙
Kalayciseymaa GE__ aynıyız canım normalde benim de Aralık sonu ama sezaryen olacağı için 38 de alırlar büyük ihtimalle Aralık ortası gibi 🤗 bizde haftaya öğrenicez inşallah
Kalayciseymaa HKY oh maşallah ilk gebelikte normal erkek bebek erken canlanır derler yakında hissedersin 🤗
RoseBahar Kalayciseymaa 17 olduk 😍 minik bi paşam gelecek geçen hafta öğrendik 😍😍 ama teyzemiz öğrenmişti cinsiyetimizi yarın tekrar görmeye gidicez 😍😍😍