Bende Aralık nasipse 2. Hamıleliğim ilk sezaryen oldu 13 Aralık tahmini ama 2. De genelde 38-39biterken falan aksı bir durum olmazsa alıyorlar bakalım o ana kadar neler olacak 18+6 yız 5 yasında oğlum var buda erkeğe benziyor dedi 2 farklı doktor hayırlısı artık ama çok korkuyorum virüsle başladık aklıma hiç güzel şey gelmiyor hep kötü birsey olacak gibi ilk gebelikte hiç yaşamadım bunda acayıp birsey oldum 33 yaşındayım tecrübeliyim ama ruh halım karmakarışık