bebisiminannesi zeyolin benim doktorum da oglunuz olacak hayrli olsun dedi ama ben yine de ayrintili ultrasonu mu beklesek hazirlik icin diyorum bilemedim yani😊
zeyolin bebisiminannesi bizim 13. haftada erkeğe benzettiğinde hazırlık yapmayın demişti biz yine de yapmıştık şimdi pipisini gördük artık baya yaparız sanırım 🤣 zaten detaylıyada 2 hafta sonra giricem 🙂
Sevgiii Kadze canım alttan fazla baktrmak iyi değilmiş erken doğuma sebep oluyomus sen bilirsin yinede 😘
SinemDemirciErel Benim ikiz bebeklerim birini 11 haftada erkek olduğunu öğrendim yarın randevum var 15 haftalık olduk ikincisini merakla beklıyoruz ama cok heyecanlıyım 🙈☺☺
Melegimveben zeyolin kısmetse bende eylül annesiyim 12+6 da öğrendik oğlum olacağını 19. haftadayız hala değişmedi🤗 anneler hisseder bende hep erkek hissettim💙👶🏻