84 kgydum diyetisyenle 15kg verdim, daha devam ediyordum 69la hamile kaldım, 17artı1 itibariyle 3 kg aldım su an 72 kgyum diyetisyenle devam etmeme rağmen böyle oldu, cok diyor bana da normal geliyor :) doguma max 79la girmemi hedefliyor diyetisyenim ama bana geçeriz gibi geliyor :)