nil_sugra Es1 29′dayım ve 10 kilo aldım. Doktor 2 gün önce sakın başka kilo alma 1 kilo bile istemiyorum dedi ben şaşırdım valla. Valla bana çok saçma geldi bu yaklaşım. Bebek kilo alınca haliyle bu bana da yansıyacak. İlk kez böyle bir saçmalık duydum
Serpil_27 nil_sugra ideal kilo alımı 10 kilomu cnm ki bazı doktorlarda saçmalıyor gerçekten 20 kilo alanlara ne diyorlar acaba
Naren1 Es1 diyet yapıyorum şekerli tüketmiyorum asla hazır gıda tüketmiyorum her gün en az 1 saat yürüyüş yapıyorum
Serpil_27 Es1 anladım cnm benim arkadaşımada iri bebek dediler dogdu maşşalh normal kilosu bir sıkıntı yok bende 24 te gittim 800 du acaba küçük mü dedim attım tuttum haliyle vücûd kilo alımına müsait hamile kaldım 58 le 29 haftalık oldum 68 69 gördüm çokta yemiyorum korkumdan virüste oldugu için hareketsiz kalındı ne yapalım dogum sonrası hemen vermeye çalışıcam saglıkla dogsun kucagıma alayımda daha önce 2 düştüğüm oldu çünkü
Es1 Serpil_27 çok şükür Rabbim böyle bir sebepten kilo aldırıyor..Tabiki verilir..çocuğum sağlıklı yeterki. Sadece ben normal doğum ve sağlığımız için ufak tedbir almak istedim
nil_sugra Serpil_27 yani anlamadım bende. Benim bildiğim en az 13-14 kilo alınır ve bu en doğal en normalidir. Ama bu doktor gerçekten saçmaladı. Diyetisyene git dedi. Meyve yeme dedi. Ki bende şeker yok. Mevsim meyvesini oranında abartmadan ye demiyor. Meyve yeme diyor 😵😵😵
d190516 Es1 30 haftalığım 6 6 buçuk kilo aldım benim oğlan da önden gidiyo 2 hafta kadar bugün kontrolümüz var bakalım ne alemde 🤷♀️
Es1 nil_sugra aynen bana da aynısını dedi. Ama normal doğum istiyorsan biraz dikkat et meyve ve hamurişi fazla tüketme tarzında konuştu
Serpil_27 Es1 aynen cnm normal dogum bende yapmak istiyorum kan sulandırıcı kullanıyorım o biraz kafamı karıştırıyor yinede olursa denicem 35 36 dan sonra hurma yicem yürüyüşe başlıcam bide inşallah hayırlısıyla güzel dogum olur hepimşz için
nil_sugra Es1 Hamur işi kızartma zaten normalde uzak durduğum şeyler, tatlı da yiyemiyorum. İyi diye gittim bu doktora eğer böyle kilo problemi yaparsa her seferinde beni strese sokar. Bir daha gitmeyi düşünmüyorum açıkçası
DilanDag Es1 öyle düşünme şükür birşeyiniz yok zaten sağlıklı bir şekilde evladını alırsın inşallah kucağına hepimiz inşallah 🙏
Es1 nil_sugra neden diye sormadın mı ? Kendin içinse zaten problem değil çok şükür verilir sonrasında
Ayse0707 nil_sugra boyunuz kac belki boy kilo oranina bakmistir canim bende 29+6 yim 6-6.5 kilo aldim boyum 1.66 doktorum az bile almissin dedi
nil_sugra Es1 sordum tabii ki. Almaman gerek dedi. Artık sen 1 kilo bile almayacaksın dedi bebek kilo alacak dedi. E herşey normal bebekte dedim, böyle gideceğiz dedi. Ya bazı doktorlar gerçekten saçmalıyor ve nedense bunlar da hep bana denk geliyor
Es1 DilanDag evet canım çok sağol çok şükür ki Rabbim böyle bir sebepten kilo aldırıyor. Sadece daha sağlıklı ve normal doğum ile sonuçlansın istiyorum ama öncelik bebeğimin sağlığı