Allissaras En azından en kglu halimle hamike kalıp 100kg doguma gideceğime max kilo vermeye başlamadan önceki kilomla doguma giderim herhalde tesellim bu :)
_mucizem_ Es1 59 ile hamile kaldım tam 10 kilo aldım 38+0 da doğum yaptım ☺️ 1 hafta oldu doğum yapalı 4 kilo fazlam kaldı 🙈
Es1 nil_sugra haklısın 30 kilo alanlar var gayet sağlıkla benim ablam mesela verdi bile kilotlarını ne varmış
Turkerg 58 ile hamile kaldim. Suanda 22+1deyiz. 63 kiloyum. 5 kilo iyi bence 😁 70 olmadan bu devri kapatirsak guzel olacak😁 Genel olarak asiri yenmedigi muddetce kilo bence dert degil verilir onemli olan saglikli olmak♥️
Minikmucizem3 Turkerg Bende öyle diyorsun ama 71 oldum canım 🤪 zamanla alacaksın ama takılmayalım bebislerimiz ve bizler sağlıklı olalım da 🤲
Es1 Serpil_27 amin canım inşallah Rabbim önce sağlık sonra kolay doğumlar( normalinden) nasip etsin bir avazda derler ya çok doğru
Es1 Ayse0707 benim de boyum 1,65 civarı bebeğe kilolu dedi. Ben de kendimce ufak önlemler alayım dedim
tugbaayaz Es1 35 haftalık 14 kilo aldım 😒 oğlumda 2920 çıktı ama doktorum 200 gram fazla çıkıyor usgde dedi 2700 kilosu dedi