Es1 Haftaya girmek üzereyim 10 kilo aldım 😏 çok mu? 56 ile hamile kalmıştım. Normalde iştahsız kilo alamayan ben🤨 evde kalmak +hareketsizlik. Doktor 27. Hafta bebeğe 1400 gr kilosu fazla dedi.normal doğum istiyorsan dikkat et dedi.Ne önerirsiz?
Serpil_27 Es1 24 te gitmiştim 800 dedi kilosuna 31 32 de gitcem bide kilosu nasıl fazla demiş cnm sana normal bence
Eternallove Es1 26 haftayım 4 kilo aldım bende çok korkuyorum kilodan en son 700 gramdı kızım.demir hapı bir tane içiyorum , multivitaminide 2 günde bir içiyorum sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum
Tatlisannedilekk Es1 28+3üm 2buçuk kilo aldım.Decavit, magnezyum, kan hapı, omega3, d vitamini kullanıyorum
Es1 Decavit, magnezyum, çinko, Demir kan hapı, D vitamini doktor bunlarında kilo aldırabileceğini söyledi siz neler kullanıyorsunuz? Enfeksiyonum da çıktı şimdi birde antibiyotik ve fitil verdi
bttlll- 24+1 im 64.5 la hamile kaldım şuan 68 im canım kilo alımım 19 haftada başladı bol bol meyve yiyorum ve yürüyüş yapıyorum günde yaklaşık 7000 adım yürüyorum. Yürüyüş tavsiye ederim 🌸😊
Es1 bttlll- evimin etrafı müsait değil hep yokuş ve yalnızım içimden gelmiyor. Dr meyve çok yeme dedi bana 😒
gmzzbhrr bttlll- haftalarımız hamile kaldığımız kilo ve şuana kadar aldığımız kilo aynı ben de günde 10.000 adım yapmaya çalışıyorum şimdilik böyle rahatım 😇
Es1 Serpil_27 programda 900 gr civarı olması gerekiyor yazıyordu,iki doktora göründüm ikisi de bebeğin tombul dedi
Serpil_27 Es1 anladım cnm benim arkadaşımada iri bebek dediler dogdu maşşalh normal kilosu bir sıkıntı yok bende 24 te gittim 800 du acaba küçük mü dedim attım tuttum haliyle vücûd kilo alımına müsait hamile kaldım 58 le 29 haftalık oldum 68 69 gördüm çokta yemiyorum korkumdan virüste oldugu için hareketsiz kalındı ne yapalım dogum sonrası hemen vermeye çalışıcam saglıkla dogsun kucagıma alayımda daha önce 2 düştüğüm oldu çünkü
Minikmucizem3 Kaç kilo aldım bu haftalarda bilmiyorum ama her doktora gittigimde tartıya çıkmaya utanıyorum 🙈😳
Naren1 Es1 diyet yapıyorum şekerli tüketmiyorum asla hazır gıda tüketmiyorum her gün en az 1 saat yürüyüş yapıyorum
MinikBebeysi Es1 32 haftalığız +8 kilo , yürüyüş yapmıyorum pek , yürüyüş yapsam Daha az alabilirdim diye düsünüyorum. Muhakkak yürüyüş şart .😔🤷♀️