AnneyimHamileyim Benim 1 aydır neredeyse 2cm açılmam var bu üçüncü normal doğumum olcak inşallah gerçek sancılar başladığında açılma kendiliğinden oluyor zaten 39+1 olduk bekliyoruz heyecanla 🙈💕
Aylaninannesi Tuubaust 40+1 olduk bizde benim nst de 60 ı gösteren sancılarım başladı gece gittim ama doktor iyice evde bekle sancıyı dedi doğmazsa kendi sancılarımla pazartes yatış yapacagız, siz ne yaptınız?
Tuubaust Aylaninannesi 40+2 oldu bugün ve tık yok bende. Nstde 60larda sancı görünüyordu 3 hafta önce benim de bekleyelim heralde gelebilir demişti ama kaç hafta geçti.. açılma da olmadı. O nedenle salı gidicem ben de açılma yoksa sezeryan diyor. Yada imza atıp bekleyin diyor. Kararsızım ben de ne yapsam diye.. Açılma yoksa senin sezeryan mı dedi peki?
Aylaninannesi Tuubaust suni sancı verecek başta açılma olmaz bebek kanala inmezse sezaryen dedi bana canım
Tuubaust Aylaninannesi hiç açılma yokken de suni sancıyla deniyolar demek bilmiyordum. Senin kaçıncı gün olmuş oluyor. 41 bitiyormu? Genelde 41 bitene kadar bekliyorlar ya
Yaman Aylaninannesi benim acilmam sancılarım yok sali günü dogumum var doktorum sormadi bisey direk sezeryan dedi bana
Aylaninannesi Yaman bana sezaryen istersen direkt sezaryen de yapabilirim ama rahmin yumuşamış açılacak gibi dedi, sezaryen doktorların kolayına geliyor ortalama 1 saatte bitmiş oluyor doğum
Aylaninannesi Tuubaust benim doktorum beklemekten yana değil canısı zaten haftasını doldurdu , benim rahmimde yumuşama var doktor suni ile açılır dedi tecrübesiyle hareket ediyor herkese böyle yapılmayabilir hiç bilmiyorum
Tuubaust Aylaninannesi salı benim de doğum olabilir.. İnşallah gönlüne göre ve kolay bir doğumun olsun canım 😉🙏🏼 Sağlıkla kavuşalım yavrulara 💖