Tuubaust amin İnşaAllah 🌺 birazdan yatış yapacagım hastaneye
Aylaninannesi Allah yardımcın olsun inşallah dua edeceğim. Güzel haberleri bekliyorum ☺️
Adv cumartesi günü doğum yaptım canım
Dilra1 ne güzel normal mi sezeryan mi
Adv normal doğum yaptım birden sancım oldu hastaneye gittiğimde 4 cm açıklık vardı