Ozgecetindag
ben şimdiye kadar bir sorunla karşılaşanı görmedim hatta içsemmi içmesemmi psikolojisi daha çok zarar veriyormuş insana 😂 bence iç günde bir iki tane sigaradan bişey olmaz yeri gelir hiç içmediğin de olur. Ama pskolojik savaş verme yani aklından çıkaramıyorsan napabilirsin. Dene zaten bence uzun süredir içmiyorsan içtikten sonra içmek istemiyceksin. Kokusu ne biliyim boğazda bıraktığı tat, ve vicdan yapıcaksın bebek için bi kaç kere içtikten sonra kendin içmek istemiyceksin . Ben yaşadım çünkü aynı şeyi. Canım çok istiyordu hamileliğimin 7.5 ayına kadar içemedim. Bi dönem stres yaşadım pskllojik olarak insanda içmek isteği doğuyor içtim bi kaç gün. Şu an gerek duymuyorum. İçsemmi içmesemmi piskolojisi daha kötü bence