Ozgecetindag Ben kullanmadığım için sigara bağımlılığı nasıl bişey tahmin edemiyorum ama her bağımlılık gibi o da çok zordur muhtemelen. Sana yakınımdan örnek verebilirim, gebelikten önce çok içiyordu öğrenince azalttı ama bırakamadı. 2-3 tane içti hep. Hep bebek sağlıklı zannediyorduk ki doğana kadar, önce erken doğdu. Sonra nefes darlığı başladı küçücük bebişte. En son konuşmaya başladığın da sanki 2 yaşında bi bebek değil de maalesef bi koah hastası konuşurmuş gibi ses çıkarmaya başladı. Şimdi 15 yaşında ve hala akciğerleri problemli ve ses tonu çok farklı. Doktor annesine bağladı sebebini. Bence bırakmışken tekrar başlamamakta çalış.