Siagara içince çocuklarına bir şey olmuyor değil bir şey olmuyor sanıyorlar.
Evet, hamilelikte sigara içiminin düşük artırma, düşük kilolu doğum, bebekte kalp ve akciğer hastalıklarını artırma gibi yan etkileri var. Ama sadece bunlar mı?
Çocukluk obezitesinin de en önemli tetikleyicilerinden mesela, ayrıca ilerki hayatında şizofreniye yatkınlığını artırdığı da kanıtlanmış.
Bunları hemen görmedikleri için çocuğum sağlıklı doğdu sanıyorlar. Oysaki sigara onları ilerde de yaşayacağı pek çok kalp ve akciğer hastalığına daha yatkın hale getiriyor. Çocuğunuza bunu yapmayın.