Burda ki ve gördüğün icen insanların bebeklerine bisey olmadi diye icerrsen daha rahat hissetmeyeceksin
Sakin sigarayi cocuk saglikli doguysa bi.sorun da.yoktur zannetmeyin cocugun gelisimi ve sonrasi büyüme zamanlarina bütün hayatina kadar etkiler sigara.
Doğdu bi sorun yok tamam icersem bisey olmaz diyemeyiz.
Sen şu an gelen o istegi 2 3 sigara icsem noolur yerine o 2 3 sigarayi icmemeyi nasil başarim nasil icmeden dururum onu düşün lütfen