Mammimammi Aslim22 13. Haftada ilk muayenede öğrendim. Gebelikle cinsiyeti aynı gün öğrenen tek insan olabilirim 😀
Ummuhan4934 Aslim22 14 haftamda kesin %99 kız dendi 17 haftamda erkek oldu ondan sonra detaylıya girene kadar inanmadım taki detaylıda erkek çıkana kadar biraz daha bekle derim canım
Melike145334 hulya_sncr47 ikili testteki fBhcg hormonunuz 50 nin altında ise erkek üstünde ise kız nette yazıyor bende tuttu 50 nın altında kesın erkek
Hicran52 Esin84 yaa maşallah ben daha yeni anne olcam ama ne bileyim kız daha yakın geliyo bana oğlan annesi olmak nasıl Bi duygu, anneci mi oluyo onlar 🤗