hulya_sncr47 Aslim22 11+5 günlükken ikili test için gitmiştim erkek demişti sonra br kaç hafta sonra gitim kıza benzettim başka br doktor emin olamadım dedi ayın 27 de ayrıntılı ultrasona girecem bakalım ne diyecek o zamana kadar 20 haftalık olucam 🤗🤗
Aslim22 Tubii0552 kendini sakliyorsa kiz diyorlar bende merak ettim 14 haftlk pztesi oluck gidicem Allah nasip ederse bakalim ben ogrenebilecekmiyim 🤷🏼♀️
Bayb Biz ikili taramada öğrendik 12+3 felandım sanırım oğluşum hiç gizlemedi ultrosona tamamen dönüktü 🥰
Camurcu Bayb canım kesin erkek mı dedi erkeğe benziyor mu dedi ? Bende 12+1 de gittim benim k8 de komple gösterdi doktor erkeğe benziyor bida geldiğinde tam söyledim dedi d3 ondan sordum
Hicran52 Esin84 ayy hayırlı uğurlu olsun darısı benım başıma, Bi kızım olsun çok istiyorummm, her şeyden önce sağlıklı olsun tabi cümlemizinki 🌼🌼
Melike145334 hulya_sncr47 ikili testteki fBhcg hormonunuz 50 nin altında ise erkek üstünde ise kız nette yazıyor bende tuttu 50 nın altında kesın erkek
Doruk1234 Hicran52 benimde bir oğlum var eli ayağı düzgün akıl sağlığı yerinde hayırlı evlatlar versin rabbim ama tabiki gönlümüzden geçen kız
Doruk1234 Aslim22 12 haftalıkken gitmiştim bi tahmini vardı ama söylemedi şuan 14 haftalığız 2 hafta sonra randevum var o zaman öğrenicem inş