Evet güzel bir konu açılmış ama burası için çok gereksiz sonuç itibari ile dilekçe yazmıyoruz sadece herkes bir şekilde kendini ifade etmeye çalışıyor bazen ben bile acele yazayım diye yada otomatik klavye yüzünden saçma sapan kelimeler çıkıyor ne yani kimse anlamıyormu biz Türk insanı şifre çözücü gibiyiz eksikte yazılsa anlıyoruz çok şükür çokta takılmamak lazım 😉