Bir Türkçe Öğretmeni olarak başlığı görür görmez konuyu merak ederek açtım. Arkadaşların çoğunun söylediği gibi mesleğimden kaynaklı yazım yanlışları benim de çok gözüme batıyor fakat bu uyarıyı yapmak aklıma bile gelmemişti. Daha doğrusu forumun amacıyla uzaktan yakından bir alaka kuramadım. Keşke herkes kelimeleri doğru şekilde kullansa haklısınız ama bu forumda bu uyarıyı yapmak ne kadar doğru açıkçası bilmiyorum. Ama benim en çok dikkatimi çeken ve beni en çok eğlendiren forumun başlığının dahi yanlış yazılmış olmasıydı 😂😂 sonradan düzeltildi aslında ama başlığı açan arkadaşa katılan çoğu kişi de başkalarının yanlışlarını düzelttiğini düşünürken kendilerinin de yanlışı doğru sanması ayrı bir komiğime gitti 😀😀 Başkasının yanlışını düzelttiğini sanan arkadaşlarım öncelikle doğrusunu kendiniz öğrenin, bilmiyorsanız size önerim, Türk Dil Kurumunun sitesine girip bir bakın. Düzelttiğiniz yanlışlardan bazılarının asıl doğru yazımı: tetanos, bir de, Türkçemiz,deyip olacaktı. Sevgiler 🤗😘