Geçen gün de bir arkadaş kişisel bakımımıza özen gösterelim diye gayet teşvik edici bir başlık açmış, nasıl topa tutanlar oldu anlatamam. Vay sen bize pis mi diyorsun, vay sen kimsin akıl veriyorsun!! Aynı bu konuda da olduğu gibi yarası olan gocunuyor!! Böyle güzel şeyler yazanları taşlayıp, abuk sabuk konuların altına üşüşen insanlara nefretlerimi yoluyorum.