Ben öleyim ozaman kızlar 😂Almanya’nın orta göbeğinde doğup büyümüş ama Sivas şivesi Türkçe konuşuluyor evde (ha bildiğin düğün dernek bizim ev) öğrenmişim sanıyorum Türkçenin hası bu ne zorluklar çektim gardaş değil kardeş, yoh değil yok, heee değil evet, Zöhüre galhh değil Sahura kalk,😂😂😂😂 daha bir sürü İstanbul’a evlendim geldim burda düzelttim valla yoksa herkes Sivas’ın bir köyünden geldim desem inanırdı 😂🙈🤪 insan kendi kendini eğitebilecek kapasitede çok okuyorum düzeltiyorum yanlışlarımı ama arada bi suvaslu şivesi gaçıyor valla neydek yani😂😂