Poyomm 9 haftalık hamileyim öncesi 4 yıllık bi sigara kullanmışlıgm vardı, bebişimiz geç oldu biraz ve sigaranın da bu durumdan çok payı vardı, ilk gebeligim nasıl istedik nu bebişi anlatamam, ilk zamanlar bnde bırakamadm ama yarım yarm içmeye başladm bi sigarayı üç parça şeklinde içtim canm istedikce, tabi günde üç adeti buluyodu öncesi bi paket içen biriyken bu hiç kolay olmadı ama herşey bebegimiz için, zorla biraz kendini canın çok isterse içermiş gibi yap ama içine çekme sadece istegini bastrcak şeklde, ve sigara içenlerden de uzak dur, elhamdülillah eşimde bana destek çıkarak sigarayı bıraktı ilerde çocugumuza kötü örnek olmak istemeyiz, 5 haftadır içmiyoruz 🙂 öle direk bırakamıyorsn zatn içine fazla çekmemeye birde parça parça içerek istegni bastırmaya çalış bi süre sonra içemiyorsun zatn vucudun alışır fazla aramazsın ve biraz sabır azim, inanıyorum ki başarabilirsin allah yardımcın olsun inşalah 😘