Poyomm ben gunde 10 tane iciyordum normalde, bazen bi paketi bitiyordum.
Hamile oldugumu ogrendikten sonra pat diye birakamadim. Farkli bi marka (nikotin vesaire cok dusuk olan) aldim. Gunde 3 taneden fazla icmeyecegim dedim kendime, cooook zorlandim ama marka degisiminden dolayi mide bulantisi basladi bende icerken sigarayi. 1 hafta gunluk 10 sigaradan, gunluk 0'a dusurdum sukur. Ara ara canim istiyor, hemen bi kraker falan aliyorum elime. Nikotin sakizlari falan tavsiye edilmiyor, lutfen bunlardanda uzak durun. Doktorunuzla acikca konusun bence durumu, yardimci olacaktir.
Ben ilk kontrolumde 2/3 sigara iciyorum gunluk dedigimde birakirsan bebek icin cok iyi olacak ama sakin sayisini arttirma dediler.
Allah yardimcin olsun 🙏 Baskalarininda kirici laflarina bakma lutfen. Yapabilecegine inan ve ilk gunlerde kendine mesgul edecek seyler bulmayi dene