Poyomm merhaba canım, bende cok içiyordum, hamile oldumu oğrendimde hemen bırakmıştım. Nedeni ? Bende eşimde astım hastalığı var ve cocuklarımda olabilir düşüncesiyle, ve Allah kurusun o haslığı benim yüzünden olur korkusuyla bıraktım. Seni çok iyi anlıyorum, bırakmak cok zor benim bile canım cok istiyor hele bu aralar, hava güzel diyince.. bence kendine bir sebep bulmalısın, yada azalt 😇 zaten o geldikten sonra zor bulursun sıgara vakitti şimdiden alış 😂💕💕💕