Canım kardeşim,
Sen bakma bu çok bilmişlere. Yok istesen bırakırmışsın falan filan...
Ne kadar zor olduğunu biliyor ve seni çok iyi anlıyorum. Dilerim en yakın zamanda bu vicdan azabından kurtulursun. Vicdan azabı diyorum. Çünkü içtiğin her sigarayı azap çekerek içtiğini biliyorum.
Bir yabancı kaynaktan şöyle bir formül buldum.
Evde hazırlayabileceğin bir içecek. Malzemeler şöyle:
1 limon 🍋
1 portakal 🍊
15 adet üzüm 🍇
1 çay kaşığı ginseng
1lt su.
İçerisine 1 çay kaşığı da zencefil koyun diyorlar. Fakat hamilelikte zencefil tüketmenin bir zararı var mı , tam olarak bilmiyorum. İlerleyen haftalarda sancılara neden olduğunu duymuştum. 😬
Bu malzemeler ile homojen bir içecek elde edip gün içerisinde tüketiyorsun. Umarım faydasını görürsün.