Poyomm
Öncelikle şu üstünüze çullananları pek sallamayın; çünkü sorunuz 'Bırakamayan var mi?'
-Kimler bıraktı, Ne düşünüyorsunuz, Fikriniz nedir? - değil😊
Bende henüz tamamen bırakamayanlardanım ve sizin gibiyim. Sadece sigarayı sonuna kadar içmiyorum birkaç nefes çekip ya da yarısına kadar içip söndürüyorum.
Tabii ki 1 tane ya da 1 nefes bile zararlı tabii ki kimse evladının sağlıksız olmasını istemez, bunu tartışmasını ve savunmasını yapmak çok saçma olur.
Nacizhane tavsiyem (doktorumunda bana söylediği) ilk 3 nefes i çektikten sonra söndürmeye çakılın. Bir süre sonra istesenizde sonuna kadar içemiyorsunuz🙂