gulumse0611 Kbrlks bnmde arada sert oluyo ama geçiyo uzun süreli olmuyo çok yorulunca yürüyünce falan oluyo aynı şey mi ki acaba anlık sancı oluyo bide cız diye geçiyo sonra
Kbrlks EylulEsen kesinlikle gidin ben 2 gündür hastanedeyim mesela ilk geldiğimde sancılarım çok düzenliydi ama şimdi daha iyi
-Minnaklarin-annesi- Twinksmom aaa hadi gözün aydın canım Rabbim sağlık sıhhat versin bebişlerine iyiler mi şimdi 😇
Twinksmom -Minnaklarin-annesi- Eve gelmiştik dün bugün muayne sonucu sarılık nedeniyle yattık ışın alıyorlar inşallah iyi olurlar 🙏😔
Twinksmom Ensar1234 Bebişlerimiz düşük kilolu doğdu 2 ikiside fakat birazı doğum sonrası gitti 1800 küsürdeler bugün muayene sonucunda sarılık çıktı hemen ışına başladık başlarında ben varım yarında ışın alıcaklar 24 saat sonu değerlendirilecekmiş 🙁🙏
Twinksmom EylulEsen Lütfen gidin ben birincisi ishal oldum son 1 hafta ikincisi sertleşmeler düzenliydi sonunda da gece 3 gibi karın krampı çektim midemi üşüttüm sandım sabahına doğum başlamıştı hastaneye girdim suyum patladı keşke erkenden gitseydim diyorum
Ensar1234 Twinksmom inşallah canım benimde iki gündür ishalim ve belden vuran sancılarım var üşüttüm klimanın önünde diyorum ama rahahatsız ediyo artık 32.haftaya girdim bu gün doktora gidicem rabbim yavrularımızı bağışlasın
-Minnaklarin-annesi- Twinksmom genelde yenidoğanların hepsinde oluyor sarılık Rabbim en kısa zamanda kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Twinksmom Ensar1234 Lütfen git ben çok pişmanım belki gece gitseydim durdururlardı diyorum ama nasip😣
Ensar1234 Twinksmom cnm gittim doktora iyiki gitmişim üç gündür sancım vardı ishalim vardı ara ara bu günde biraz suyum geldi gittim kontrol ettiler suyumda azalma varmış başkent büyük şehir hastanesine sevk ettiler yatışım yapılıcakmış biraz daha geç gelsen doğum başlicaktı hiç müdahale edemicektik dediler dua et benim içinde
Yarim_Kilo_Kiyma Kbrlks Benimde aynı belirtilerim var 👀 çok sertleşiyor gerçekten , bazende o kadar dikleşiyor ki 23+5 teyim normaldir diye düşünüyordum ama, yanlış mı düşündüm acaba ? Panik yaptım bende mi gitsem doktora acaba ? Aylık randevum önümüzdeki hafta mı 🙁
Kbrlks Yarim_Kilo_Kiyma burda bende okumasam normal olarak kabul ediyordum ikiz ya ama bi doktorunu ara bi nst istesin senden çünkü bizim ultrasonda herşey harika gidiyordu suları rahim boyu çok iyiydi ama nst de ciddi dalgalı birbirini takip eden sancılarım çıktı korkmayın gidin doktorunuza
Hashasim2020 Ensar1234 merhaba geçmiş olsun acaba sancılar ne türdü biraz tarif edebilir misiniz rica etsem