Kızlar bende 25+5 teyim ağrım yok ama çok aşağıda hissediyorum bebeklerimi vajinaya baskı yapıyorlar çok hareketliler bir de bazen yürürken bile vuruyorlar aşağıya dün yordum kendimi biraz acaba ondan mı bilmiyorum varmı böyle birşey yaşayan bu haftalarda korkuyorum 😢 daha çok erken çünkü 🤲🏻