Merveyuce ikiside acılı ama normal doğumda dikişlerin iyileştikten sonra normal hayatına dönüyorsun ama sezaryen olan arkadaşlarım biraz soğuk alınca dikiş yerlerinin ağrıdığını ve 6 ay geçmesine rağmen ara ara ağrılar olduğunu söylüyorlar ben ikisindende korkan biri olarak normal düşünüyorum rabbim nasip ederse inşllah