Merveyuce
Normal doğuran/düşünen arkadaşları canı gönülden tebrik ediyor, sezeryancı olanları yürekten selamlıyorum😂
Ağrıyı sızıyı kesiği geçtim her gün ne zaman doğurcam ne zaman sancı şimdi ne olacak açıldı kapandı doğdu doğmadı geldi gelmedi diye düşünmek bile korkutucu😯
Sezeryan da sabah gir 45 dk sonra çıkkk, misssss😂
Hem hiç ameliyat olan olmadı mi, herşeyin ağrısı var hep dikiş var.
Bence de sezercik forever😎