Deletedmom35 ya tabiki orası öylede 38 dikişmi yok artık o fake hesap olsa gerek çocuğun kafasının cm i o kadar yoktur🤪neyse cnm tabi orası öyle kesinlikle bebekler karar veriyo doğum şekline ve gerçekten herkesin bünyesi iyileşme süreci farklı ben ilk doğumumu kızım makat gelişi olduğu için dönmedi ve sezeryan olmak zorunda kaldım.ve benim sıkıntılı geçti biraz ama dedim gibi herkesin ki bir olmuyo ben sadece sağlık açısından normalin daha sağlıklı ve doğal olduğunu düşünüyorum çünkü hz.Allah bunu bu şekilde yaratmış kadının rahim ve vajina bölgesini bakalım şimdi ikinciyi normal düşünüyorum azda kaldı doğuma çok şükür oğlum doğum pozisyonunuda almış ama bakalım nasip olacakmı doktor duruma göre bakacaz şansım varsa deniycez ama dikişlerde bi problem olcak olursa yine sezeryan olmak zorunda kalabilirim bakalım hayırlısı nasılsa öyle olsun🙏🏻Bu arada kızımı 2013te doğmuştu ve nerdeyse 5 sene olmasına rağamen iç dikişlerim büzüşmüş tam kapanmamış 7 aylık hamileyim ve hamilelil sürecinde kapanıp yeni düzeldi biliyormusun daha 😑