Selam kızlar. Ben 6 aylık hamileyim. Can hastanesinde doktor Mehmet Şükrü Budak’ a gidiyorum kendisi doçent doktormuş. Bana da başka bir arkadaşım kendisi de doktor o tavsiye etti. Şükrü beyden çok ama çok memnun kaldım nedeni ise geçen akşam sancılarım oldu ve aradım kendisini. Zaten kendisiyle gece gündüz iletişim kurabiliyorsunuz devamlı mesaj attıyorum sorularımla boğuyorum ve hemen dönüş yapıyor sağolsun. Kendisi gece demeden hastaneye geldi kontrol etti ve rahatlattı beni çok ve devamlı bana mesaj atarak durumumu da kontrol etti. Ayrıca Can hastanesinin yenidoğan yoğun bakım ünitesi varmış gidene kadar bilmiyordum ve doğum için çok önemli olduğunu öğrendim. Muayene ücreti 165 TL bu arada. Umarım tüm gebeler sorunsuz bir şekilde bu süreci atlatırız..