Normalde istanbulda kontrole gidiyordum. İzmir e ailemin yanına geldim. Can hastanesine gidiyorum. Ama berbat 😑🤦🏻♀️ Valla o kadar çok öven oldu ki dedim demekki iyi bir hastane. 165₺ muayene ücreti 20₺ artı ilk girişte alıyor. Kadın doğumun önünde bekle bekle bekle 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ İçeri giriyorsun dr ismi vermem uygun olmayabilir. Çat çat hızlı hızlı konuşan bir dr. Baştan bu yana ona muayene olmadığım için çokta şey yapmıyor. Ultrasona geçiyorsun ve bebeği görmek için akla karayı seçiyorsun. Sonra çıkarken eline 2 tane A4 kağıdına yazdırılmış fotoğraf (sözde) tutuşturuluyor 🤦🏻♀️ Kan alınacak diye aşağı kata iniyorsun. Sosyal mesafe sıfır. Sıraya geçiyorsun önünde bekleyen 30 kişi 3 vezne 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Vezneye ulaşıyorsun, ismin çağırılınca içeri gel diyorlar kapıda yine bekliyorsun. İçeri giriyorsun 2 koltuk bir de sandalye işte 🤷🏻♀️ Gerçekten verdiğim paraya değdi mi diye soruyorum asla asla asla 😑😑😑