Merbe61 Merve1806 malesef dogum fotocusu var ama saglık bakanlıgı ızın vermıyor dıyorlarr su hosputal gızlı cekıyormus Guya ona uzuldum artık ben kendim cekıcem sonra albüm yaptırırım heralde
Merve1806 Merbe61 çok üzüldüm ya o kadar hazırlanmıştım lohusa takımı kapı süsü vs.. birde benim eşim askeri personel burda kimsemiz yok doğuma kimse gelemezse 4 yaşında oğlum var acaba onu alırlar mı ki yanımız da koyabileceğimiz kimsemiz yok çünkü
Lina-Buglem1 Özel Ege şehir hastanesine gidiyorum 105 muayene ücreti dogum 3000 dediler ama haziranda zam gelcekmis bende cok memnunum doktorumdan fahri temiz ❣️
Merbe61 Merve1806 yok zoyeretcı falan alıyolar okadar sıkı degul bende hazırlık yaptım baya kendo kendımize yapucaz artık sızın dogum zamanımıza daha var belli hersey daha duzelır daha uyu olur
bengubegumtugay Ben Bucadaki özel Tınaztepe hastanesine gidiyorum.muayene 130tl doğumda 4.200tl doktorumda Aylin hanım ve çok memnunum işinde muhteşem bir doktor
Defneada Eylul9235 arz talep meselesi biz çok memnunuz. Doktorumuz çok iyi. Gelinimiz de gecen yıl orda doğum yaptı.
Gulseventumgan35 Okyanusgoz inanılmaz iyiler herkes güler yüzlü sakinlesmeniz ve rahatlamaniz için ellerinden gelen herşeyi yapıyorlar gece hemşireleri muazzamdi aşırı ilgili ve yardımcılardi kesinlikle tavsiye ediyorum 😊