Mervee26 Valla benim 2.Hafta.Diyetime rağmen düşmedi,DR insülin başladı şimdilik gece sadece haftaya muhtemelen gündüz de verir.Gunde 7 kez ölçüm yapıyorum.Bebek ultrasona göre 2.5 hafta önden gidiyor.Dikkat etmeye çalışıyorum ve diyete uyuyorum.Kafamda tek soru işaret bebege zarari var mi, sağlıklı doğar mi, psikolojik bozuldu resmen.Aclik bazen 95-107 arası idi ama insulin den sonra düşmeye başladı.Tokluk ise en fazla deger 158-167 arasi 3 kez gordum, genelde 125-145 arası.Endokrin takip ediyor beni ve haftada 2 kez hastaneye gidiyorum,beni yatırmak istedi ama ben istemedim Covidten dolayi.