DilekMia
DilekMia bence kesinlikle yaptırılmalı , içtiğimiz glikoz 2 dilim baklava değerinde, zaten tüketiyoruz, canımız istiyor dondurma yiyoruz ,şerbetli tatlılar yiyoruz,ama glikoza gelince çok zararlı diyoruz. Gebelikte şeker tanısı bence çok önemli,sonuçta tedavisi bi diyet(genelde). Ben çok şaşırıyorum tersini düşünüp yaptırmayanlara,tabiki herkesin fikri,ama doktorun herşeyini eleştirip dinlemezsek zaten doktora ne ihtiyaç varki?
dr.Kağan kocatepe var belki takip ediyorsunuz,mesela o diyorki şeker yüklemesi yaptırmayanlar o zaman ultrasona da gelmesin ,gebelik takibini de yaptırmasın, birini yaptırıp diğerini yaptırmamak yanlış🤷🏼♀️Kısmen bence haklı,