Bu arada şeker cihazında değer yüksek çıkarsa tekrarlıyor musunuz
eğer iğneden az kan çıktıysa şekerim yüksek çıkıyor 172/149/132 olarak üst üste ölçtüm eğer kan çok çıkıp hazneyi hemen doldurursa şekeri de düşük gösteriyor sanırım doğru test için de hazneyi hemen dolduracak kadar kan olması lazım