Bende de pko var kuzum. 1 buçuk sene çatlatma iğneleri hapları ilaçlar kullandım hamile kalamıyorum diye çok üzüldüm. Artık dayanamıyordum eşim sorun hep bende diye gitmiyordu bir ben gideyim dedi onda da sorun çıktı o ilaç kullandı ben hemen hamile kaldım ve pko vardı. Boş gebelikmiş kürtaj oldum. Sonra doktorum bana bir ilaç önerdi doğal bir vitaminmiş bu dedi ki 2 ay iç bunu eğer hamile kalmazsan gel bakalım bir çaresine dedi aaaaa 2. Kutu bitmeden yine hamile kaldım. İnofolic yazmışlar ya o bende etki etmedi. Bu kullandığım prowomen adlı toz bir ilaç doktor 2 Kutu kullan dedi 2. Kutuda 3, 4 adet Toz varken hamile olduğumu öğrendim. Sende stres yapma çocuklarımız oluyor . Kesinlikle folik asite şimdiden başla yumurtalık kalitesi içinde Çok önemli