Havvagcr korkma, yaşım 32 ve 19 yaşımdan beri PCOS’la yaşıyorum. 2 çocuğuma da doğal yoldan hamile kaldım çok şükür; ne aşılama ne ilaç ne iğne tedavisi oldum. PCOS çok garip bi sendrom; tedavisi hem çok zor hem de çok kolay. Bu sendromu bilerek yaşamını buna göre düzenlemen gerekiyor. Öncelikle yapman gereken fazla kilon varsa acil kurtul! 5 kilo vermek dahi yumurtalıkları hareketlendiriyor. Benim normal yolla hamile kalabilmemin en önemli etkenlerinden biridir, hiçbir zaman gebelik dönemleri hariç çok kilolu bi insan olmadım, kilom en fazla 62-63’le sınırlı kaldı, bu da doğumdan sonra oldu, öncesinde hep daha zayıftım. Düzenli yürüyüş yapmaya çalış, karbonhidrat bizim düşmanımız acil uzak durman lazım. Tek çaresi maalesef bunlar. Hemen moralini bozup tedavi düşüncesine girmeden önce yaşam şeklini değiştirerek kendine bi şans tanıyabilirsin. Umarım hamilelik olur! Sevgiler🤗