Sdkseda verdiği ilaçları şu an kullanıyorum ama bi daha ki ay girişimde başka doktor a gideceğim hormon testi yaptı kan tahlili ile bide vajinal muayene yaptı adetimin 2 günü gitmiştim bana da çocuk olmaz diye bi şey demedi aslımda bebek düşünmüyorsun vereceğim haplar kullanırken çocuğun olmaz ama çocuk yapma kararı aldığın zaman tedaviye başlarız dedi bende olsun o zaman çocuk madem zor oluyormuş rabbim ne zaman nasip ederse dedim bakalım ne olacak