Bence batmanda ki tek mükemmel doktor yaşam hastanesinde ki Tahir kaçar ne saatlerce beklemek zorunda kalıyorsunuz ne aklınızda soru işareti kalıyor hani çok iyi birisi bide en önemlisi hem benimle paylaşıyor düşüncelerini hemde eşime detaylı bi şekilde önemseyerek tek tek anlatıyor buda çok hoşumuza gidiyor bizim çünkü batmanda genel olarak eşleri çok önemsemiyorlar. Giderseniz eğer ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız ☺️