cutemom95 evet Ercan beye gidiyordum Farklı bir göz de görsün istediğimden Kemal beye gittim. Ultrasona gerçekten İyi bakıyor detaylıca sakince anlatıyor. hep sinirli biri gibi düşünüyordum müdür yardımcımın falan onunla ilgili anlattığı hikayelerden sanırım aksine çok esprili güler yüzlü biriymiş. Çok yoğun 1 saatten fazla bekledik ama Ercan beyde de koronadan dolayı hasta sayısında artış var sanırım onda da ortalama o kadar bekliyorum artık o yüzden zor gelmedi. Şeker yüklemesi kendi doktorum yaptırmamıştı gerek görmemişti Kemal bey de yaptırılması gerektiğini savunuyorum ben falan dedi o biraz kafamı karıştırdı aslında 😏 ben memnun kaldım muayeneden öneririm 😇