Aydeniz09 Soğuk ve ilgisiz derken neden böyle düşündüğünüzü merak ettim. Çünkü bana sorarsanız da samimi ve güleryüzlü. Hatta bu akşam doğum yapan arkadaşımı hastaneye ziyarete gittik eşimle. Kemal Bey odaya arkadaşımı muayeneye geldi. Bizimle de sohbet etti. Hatta muayeneden sonra arkadaşımın eşi ve benim eşimle oturup yarim saat sohbet edip çay içmişler. Tabi eşimle aralarında hemşeri muhabbeti de var -Ankarali eşim de- ama samimiyetinin sadece buna bağlı olduğunu düşünmüyorum. Muayenelerim genelde espritüel bir havada geçiyor.
Belki siz stresli bir anına denk gelmiş olabilir misiniz?
Çünkü 17 haftalıkken ilk muayenemde ben de sizin gibi düşünmüştüm. Bir daha gitmeme düşüncem bile vardı. Hadi bir kere daha gideyim deyince tüm fikrim değişti.