Ozgee35 Batman’da bildiğiniz ilgili,aradığım zaman ulaşabileceğim,mesaj atabileceğim,iyi,işimde uzman doktor öneriniz var mı.Daha önce İzmirdeydim ama Doğum Batman’da olacak gönül rahatlığı ile kendimi teslim edebileceğim bir doktor arıyorum😉🙏🏻
mlsmrtgl Ozgee35 özel poliklinik olarak Ercan Kayacan medicakpark hastanesi Kemal coşkun ve Türkan Kaya
Kapalikutu Ozgee35 Ercan Kayacana gidiyorum ben memnunum 29.haftadayım şuan burada o kadar övgü dolu sözler duydum ki haftaya da bi Kemal Coşkuna muayeneye gidicem 😂
cutemom95 Ozgee35 Ben Kemal Beye gidiyorum. Çok fazla bekliyoruz evet en az bir saat oluyor yani. Ama tecrübesine güveniyorum pandemi dolayısıyla bol vaktim de var o yüzden beklemeyi çok problem yapmıyorum. Doğuma gelmiyor diye ilk sizden duydum. Belki mesai dışındaki doğumlarda doktor gelsin isterseniz ilave ücret ödemek gerekiyor ya bunu kastetmiş olabilirler.
cutemom95 Ozgee35 Bu arada Kemal Bey’de en çok memnun kaldığım noktalar: -Bir problem yaşadığımda hemen muayene gel demiyor. Önce sakinleştiriyor ve mümkün olduğunca hastaneye gelmeme gerek kalmayacak önerilerde bulunuyor. Mesela sağlık ocağına git su tahlili yaptır sonucu bana gönder ona göre muayeneye karar verelim gibi. Hem daha az yorucu hem daha ekonomik -Sakin bir tavrı var. Bebegimin kilosu bir hafta gerideydi o kadar güzel tarif etti ki hiç endişe duymadım. -Tüm doktorlar hakkında iyidir diyen de var memnun kalmadım diyen de. Fakat Kemal bey 30 yılı aşkın Batman da hizmet vermesine rağmen memnun kalmayan kimseyi duymadım. Bu beni rahatlatiyor. -Altın husus :D usg cihazı çok iyi. Her muayenede bebeğin böbrekleri idrar torbası tek tek parmakları vs aklınıza ne gelirse inceliyor. Inceleme esnasında herşeyi güzelce tarih ediyor ve muayene sonunda size güzel bir vesikalik veriyor 😃😃😃 Bu renkli ultrason sebebiyle bile en az bir kere Kemal Beye muayene olmalısınız derim ☺☺
Ozgee35 mlsmrtgl Ercan Kayaca’nın polikliniği nerde acaba Bi de Türkan kaya yı duymadım ilk defa sizden duyuyorum iyi mi gerçekten.Kemal coşkun çok yoğun diye duydum o beni tedirgin etti Doğuma gelmiyor falan dediler
mlsmrtgl Ozgee35 Ercan Kayaca’n bölge hastanesine yakın . bende Kemal bey yoğun diye Türkan hanıma gittim ben çok memnunum çok ilgili telefonla istediğim vakit ulaşabiliyorum .
Ozgee35 cutemom95 teşekkür ederim bilgilendirmeniz için bende Batman’da ilk defa gidecem kontrole.Kemal beyi yıllar önceden duymuştum hatta randevu aldım ama izin aldığı için randevum iptal oldu tekrar almayı düşünüyorum
balyanakoglum Medical park emire hanıma gidiyorum ama memnun değilim galiba 😒 değiştirmeyi düşünmüyor değilim
rahsan balyanakoglum bende bir kere muayeneye gittim emire hanıma bende sevemedim sanki çok hızlı hızlı anlatıyor geçiştirdi sanki konuşmana fırsat vermiyor gibi geldi bana
MehZey Ozgee35 kemal coşkun ama dogum sonrası odaları pek güzel değilmiş. Yaşam Hastanesi’nde yasemin Afşin var ondan çok bahsedildi ona görünüp öyle doktoruma karar vereceğim