Yazgul sancı bi kereliğe mahsus 100 e çıktı. Çocuk bi yerde toplanıosa eğer o nst aletine sancı olarak artış gösterio. Doktor nst sonucuna baktığında bu bişeyin belirtisi değil panik yapma dedi. Ama boynuna kordon dolamış kerata doktor 40 haftayı geçirmicem alcam dedi. Hareketleri çok iyi takip et 2 saatte 5-6 hareket hissetmezsen beklemeyin hemen çıkın gelin dedi. Bide baya yerleşmiş aşağıya dedi bende 34 haftalıktan beri aşağıda zaten baskı yapıyor dedim. O zaman doğum kolay olur her halukarda normal doğum olsun die çabalıcaz sezeryan en son durum dedi bende normal istiyordum zaten dedim. Son 10 gün bu durumda hayırlısıyla 🤗