Yazgul bende ne nişan vardi ne su 41+1 de sabah kasikarim agridi aldırış etmedim hep oluyor diye ama bi süre sonra agrinin belimden karnima ve duzenli şekilde vurdugunu hissedince kafama dank etti. Acilmam 2 cm olmuş ve ertesi sabah kizimi dogurdum Cok şükür. Bekleyin kizlar bebişleriniz ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek